مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها

ذکر تسبیحات اربعه را از دست ندهید....

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ



امام صادق علیه السلام فرمودند: رسول خدا صلى الله علیه و آله روزى به یاران خود فرمودند: آیا اگر لباس و ظرفهایتان را جمع کرده و آنها را روى هم بگذارید، به آسمان خواهید رسید؟
گفتند نه اى رسول خدا!
حضرت فرمود: نمى خواهید چیزى به شما بگویم که ریشه اش در زمین و شاخه اش در آسمان باشد؟
عرض کردند: چرا اى رسول خدا!
حضرت فرمود: هر کدام از شما بعد از نماز واجبش مى تواند سى بار بگوید: سبحان الله ، والحمدلله ، و لا اله الا الله و الله اکبر ، زیرا ریشه این ذکرها در زمین و شاخه اش در آسمان است . این ذکرها از زیر آوار ماندن ، با آتش سوختن ، غرق شدن ، افتادن در چاه ، طعمه درندگان شدن ، مرگ و حادثه ناگوارى که در آن روز از آسمان فرود آید ، جلوگیرى مى کند و این ذکرها باقیات صالحات است .


رسول خدا (ص) فرمود: چون به بوستانهاى بهشت رسیدید، از نعمتهاى آن بهره جویید. پرسیدند: بوستانهاى بهشت چیست ؟ فرمود: مساجد. پرسیدند: نعمتهاى آن کدام است ؟ فرمود: سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله والله اکبر.


رسول خدا (ص) فرمود: وقتى به آسمان برده شدم و داخل بهشت گردیدم ، در آن جا بیابانهایى و قطعه زمینهایى از مشک دیدم ، که با خشتى از طلا و نقره بنا مى گذاشتند و بسا دست از کار مى کشیدند.
به آنان گفتم : چرا گاهى بنا مى گذارید و گاهى دست نگاه مى دارید؟
گفتند: تا مصالح کار برسد.
گفتم : مصالح شما چیست ؟
گفتند: این است که مؤ من بگوید سبحان الله والحمد لله و لا اله الا الله و الله اکبر هر وقت او اینها را گفت بنا مى گذاریم ، و هر وقت ساکت شد، ما هم امساک مى کنیم.


از امام رضا (ع) روایت شده که هر کس با تربت امام حسین (ع) بگوید: سبحان الله والحمد لله و لا اله الا الله و الله اکبر با هر ذکر، خداوند شش هزار حسنه براى او ثبت مى کند و شش هزار گناه او را محو کرده و شش ‍ هزار درجه بالا برده و شش هزار شفاعت براى او مى نویسد.


منبع:گزیده ای از کتاب ثواب الأعمال و عقاب الأعمال شیخ صدوق

  • منتظر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی