مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها


#حجاب #عفاف #زن #مرد #نگاه #چشم #غیرت

غیرت یعنی زن من با نامحرم حرف نزند.

غیرت یعنی کسی نام کوچک زن مرا نداند.

غیرت یعنی کسی به زن من نگاه نکند.

غیرت یعنی کسی زن مرا به نام کوچک صدا نکند.

غیرت یعنی کسی عکس زن مرا حتی باحجاب نبیند.

غیرت یعنی کسی عکس زن مرا بی‌حجاب نبیند.

غیرت یعنی زن من در حضور نامحرم با روسری باشد.

غیرت یعنی زن من در حضور غریبه‌ها (افراد غیرفامیل و ناآشنا)با روسری باشد.

غیرت یعنی زن من با نامحرم دست ندهد.

غیرت یعنی زن من در حضور مردان فامیل لباس‌های خیلی کوتاه نپوشد.

غیرت یعنی زن من با مردان غریبه نرقصد.

غیرت یعنی زن من با مردان غریبه به مسافرت نرود.


محجبه واقعی؛حجابش را در شبکه های اجتماعی محکم میگیرد و

حجاب گفتارش را محکمتر...


  • منتظر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی