مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها

ای دل بسوز تا شب احیا نیامده         تقـــدیر مـــا هنوز به دنیا نیامده

فرقی نکرده ایم زِ احیای سال پیش         توبه چـرا ســـراغ دل مـــا نیامده

گویی به گــوش عده ای از مـــا هنوز هم          "هَل مِن مُعینِ" غربت آقـــــــا نیامده

آری برای بنده شدن وقت اندک است            ای دل بســـوز تا شب احیا نیامده


شب قدر شب بیدار شدن است،نه بیدار ماندن،دعا کنیم بیدار شویم...


گفتاری کوتاه از حاج آقا مجتبی تهرانی :

من همیشه قبل از اینکه از خداوند طلب مغفرت کنم، میگویم خدایا من امشب از تمام کسانی که گردنشون حقی دارم، غیبت من رو کردن، مالی از من خوردن، آزاری رسوندن و ... از همه اونها گذشتم. قلبا هم گذشتم و هیچ شکایتی ندارم.
خدایا اگر تو امشب من رو نبخشی و از سر تمام تقصیراتم نگذری، من از تو بخشنده ترم و چنین چیزی غیر ممکنه. پس حتما تو من رو بخشیدی.
در لیالی قدر اینطور دعا کنید و ببینید چه حالی به شما دست میدهد. خصوصا در حق کسانی که به شما بدی کردند بیشتر دعا کنید. ما در روایاتمان زیاد داریم که اگر در حق اینها دعا کنید خداوند چندین برابر اون چیزی که خواستید رو برای خودتون مستجاب میکنه.


کسب معرفت امام زمان،مقدمه درک شب قدر است

در شب قدر به یاد امام عصر(عج) باشید، برای او دعا کنید.


التماس دعا...
با تشکر از "وبلاگ عطر خاک"
  • منتظر ...

نظرات  (۲)

  • منتظر المهدی
  • یامهدی مددی و گوشه چشمی
    سلام خیلی جالب بود ممنون
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی