مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها




یکی از دوستان و آشنایان شهید ابراهیم امیر عباسی می گوید:

«پسرم الان 28 سالش هست. آن روز که با هم ابراهیم را دیدیم، سال 1361 بود و پسرم هفت سال داشت. سوار ماشین بودیم که من ابراهیم را در پیاده رو دیدم. آخرین باری که دیده بودمش بود. شنیده بودم ازدواج کرده است. سریع از ماشین پیاده شدیم. رفتم جلو و خیلی گرم شروع به احوال پرسی کردم. پسرم هم با ابراهیم دست داد و حالش را پرسید. چند جمله ای بیشتر ردوبدل نکرده بودیم که یک دفعه دیدم صورت ابراهیم سرخ شد. انگار از چیزی ناراحت شده باشد، رویش را برگرداند به طرفی دیگر. برگشتم یک نگاهی انداختم، دیدم زنی بدحجاب و لاابالی، با سر و وضع ناجوری جلوی یک کیوسک تلفن ایستاده است. صدای ابراهیم مرا به خود آورد. داشت با ناراحتی می گفت: «غیرت شوهرش کجا رفته؟ غیرت پدرش کجاست؟ غیرت برادرش کجا؟» بعد هم رو کرد به آسمان و با حال عجیبی گفت: «خدایا ! تو شاهد باش که ما حاضر نیستیم چنین صحنه هایی را در این مملکت ببینیم. مبادا به خاطر اینها به ما هم غضب کنی و بلا بفرستی روی سرمان».
[حالا] 21 سال از آن روز می گذرد. پسر من هنوز جمله به جمله آن حرف ها را به خاطر دارد و هنوز هم تحت تأثیر همان یک برخورد با ابراهیم است».
1

  • منتظر ...

نظرات  (۴)

سلام

اجرتون با مادر سادات

التماس دعا
سلام ..خسته نباشید..وبلاگ زیبایی دارید ..پرمحتوا وارزشمند ...براتون ارزوی بهترینا رو دارم ..ایام به کام ..
  • کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان
  • سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "زنگان"

    مطلب شما در سایت " کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان "و"حرف تو " منتشر شد

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.لینک مطالب خود را جهت انتشار به ما بفرستید.

    هدیه سایت زنگان به شما

     امام هادی سلام الله علیه :

    مَن أطاعَ الخالِقَ لَم یُبالِ سَخَطَ المَخلوقِینَ؛

    هر که از آفریدگار فرمان بَرد، از خشم آفریدگان پروا ندارد.

    میزان الحکمه ج 4 ص 389، گزیده تحف العقول، صفحه 65

     Zanghan.ir

    harfeto.ir

    سلام علیکم.مطالب و عکس هایی که گذاشته می شه خیلی خوبن و تأثیر گذار.فقط ای کاش در انتخاب عکسی که مطلب (چشمانت را ببند ای....)دقت و توجه بیشتری می‌شد.چراکه گذاشتن عکس خانومی بد حجاب هرچند بصورت تار باعث  بی احترامی به شهید میشه.   یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی