مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها


آیت الله خامنه ای؛

*ابتذال اخلاقی منکر است ، کمک به دشمنان اسلام منکر است ، تضعیف نظام اسلامی منکر است ، تضعیف فرهنگ اسلامی منکر است ، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فنّاوری منکر است ؛ از این منکرها باید نهی کرد. (۱۳۹۴/۰۱/۰۱)

*امر به معروف یعنى شما همه مسئولید که معروف را ، نیکى را گسترش بدهید ، امر کنید به آن ؛ نهى از منکر زشتى را ، بدى را ، پلشتى را نهى کنید ؛ جلوى آن را بگیرید با شیوه هاى مختلف. (۱۳۹۳/۰۹/۰۶) 

*اسلام ، مظهر اعتدال است. این اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم اعتدال است ؛ قتِلوا الَّذینَ یَلونَکُم مِنَ الکُفّار اعتدال است ؛ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اعتدال است اعتدال اینها است دیگر معنای اعتدال این نیست که ما از کارهای احساس وظیفه‌ای که فرد مؤمن ، جریان مؤمن ، مجموعه‌ی مؤمن انجام می دهد ، جلوگیری کنیم. (۱۳۹۳/۰۴/۱۶)
  • منتظر ...

نظرات  (۳)

میتونید بگید برترین و والا ترین امر به معروف چیه؟
باسند
لطفا
ممنون
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام
    ممنون بابت مطلب

    واجب فراموش شده متاسفانه
  • سرباز امام زمان (ع)
  • سلام
    نگاه کردم خیلی خوب بود
    اجر شما با صاحب الامر!
    لینک صفحه شما رو به پیوندهام اضافه کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی