مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها

تقدیم به خواهران دیگر...(بدحجابها)

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ

 

سلام خواهرم!

 

گرچه این حق توست که مرا دوستت بدانی یا خواهر یا حتی دشمن!

 

نگذار دشمن بین من و تو جدایی بیندازد!

من، تو هستم

و

تو، من!

تفاوت پوشش، مرز بین من و تو نیست.

شاخه ی گلم را با تمام محبتی که در اعماق قلبم دارم، تقدیمت میکنم

و

آغوشم را با تمامی حرارت محبتم برایت باز میکنم

تا

بدانی؛

هیچ دختر چادری ای با تو دشمن نیست.

احترام من را پذیرا باش،

حتی از همین راه دور.

نگذار دشمن، بینمان جدایی بیندازد!




با تشکر از "صدای پای باران"
  • منتظر ...

نظرات  (۵)

  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • تشکر زیبا بود++++

    التماس دعا
  • گلستان بلاگ
  • سلام . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

    این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.

     http://golestanblog.ir/%D8%AA%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8%D9%87%D8%A7/

    موید باشید

    یاعلی. التماس دعا

    سلام وتشکر ویژه از مطالب زیباتون.اجرکم عندالله

    سلام و خداقوت

    مطلب خوب شما  در حرف تو منتشر شد.

     http://www.harfeto.ir/?q=node/44034

    موفق باشید

    یاعلی. التماس دعا

    سلام ممنون از مطالب خوبی که روی وبلاگ گذاشتین من برای تبلیغ حجاب در جشن نیمه شعبان که هر سال توی محلمون برگزار میشه ان شاء الله می خوام از مطالبتون استفاده کنم .
    پاسخ:
    سلام...ممنون از شما دوست عزیز...اگر این کار رو انجام بدید،لطف می کنید.ممنون.إن شاءالله که موثر واقع بشه.التماس دعای فرج...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی