مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها

احادیث آخرالزمان....

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ق.ظ


ابوحمزه ثمالی می گوید: امام باقر(ع) می فرمود: ای اباحمزه! حضرت قائم(عج) قیام نمی کند، مگر در دورانی که خوف و ترس شدید و مصیبت ها و فتنه ها بر جامعه حاکم باشد و گرفتاری و بلا دامنگیر مردم شود و پیش از آن، بیماری طاعون شیوع یابد، درگیری شدید و مهلکی میان عرب اتفاق افتد، اختلاف شدیدی بین مردم حاکم شود، از هم گسیختگی در دین و آیین آنان رخ دهد و وضعیت مردم تغییر کند تا جایی که هر آرزومندی هر شب و روز از آن چه که از درنده خویی مردم و تجاوز آنان به حقوق یک دیگر می بیند، آرزوی مرگ می کند.


رسول خدا(ص) می فرماید: سوگند به آن که جانم در دست اوست، دنیا به پایان نمی رسد تا آن زمانی فرارسد که مردم به هنگام عبور از گورستان، خود را روی قبر انداخته، می گوید: ای کاش من به جای صاحب این قبر بودم. درحالی که مشکل او بدهکاری نیست، بلکه گرفتاری و فشار روزگار و ظلم و جور است.


علی (ع) در این باره می فرماید: به یقین از اهل بیت من، کسی به جانشینی من خواهد نشست و جانشینی او پس از دورانی سخت و مصیبت بار خواهد بود. دورانی که بلا و گرفتاری در آن شدت می یابد و امیدها از بین می رود.


منبع: «نشانه هایی از دولت موعود» نوشته حجت الاسلام نجم الدین طبسی



  • منتظر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی