مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها

استحکام پیوند خانوادگی...

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ



تردیدی وجود ندارد آنچه که موجب تقویت پیوند خانوادگی و صمیمیّت رابطه زوجین است، مفید و برای ایجاد آن باید حداکثر تلاش را انجام داد. و از آنچه که موجب سست شدن روابط زوجین و سردی آن است باید اجتناب نمود. از جمله امور مهمی که سبب تحکیم نظام خانواده و تقویت صمیمیت بین زوجین است اختصاص یافتن تمتعات و لذت های جنسی در محیط خانواده و در قالب ازدواج مشروع می باشد.

اگر مردی که خود یک همسر قانونی دارد ولی در خیابان و کوچه و بازار، زن های بی حجاب و یا بد حجاب و آرایش کرده گوناگونی را ببیند، توجهش به آنها جلب می شود و کم کم نسبت به همسر خود به سبب کثرت معاشرت، بی توجه می شود و این باعث می شود که همسر قانونی شخص، که باید از لحاظ روانی عامل خوشبخت کردن او باشد به یک رقیب و مزاحم تبدیل شود و به تدریج سبب متمایل شدن آن مرد به زنان خیابانی شود که این امر موجبات سست شدن ارکان خانواده و بالا رفتن آمار طلاق را به وجود می آورد، این اتفاق برای هر کسی محتمل است؛ حتی برای خود آن زنان بد حجاب در کوچه و بازار.

از طرف دیگر جوانان بی همسر نیز وقتی می یابند بدون ایجاد یک محیط خانواده و تن دادن به مسئولیت های آن، می توانند از تمتعات جنسی بهره مند شوند، به سمت فحشا و منکرات متمایل شده و از زندگی شیرین درون خانواده خود رامحروم می کنند و این می شود که آمار ازدواج پایین می آید و این امر تبعات منفی بی شماری را برای مردان وزنان به همراه دارد.

منبع:

http://www.kmu.ac.ir/Default2.aspx?Id

  • منتظر ...

نظرات  (۱)

  • محمد محمدیان
  • متاسفانه ترویج فرهنگ غربی و تضعیف فرهنگ اصیل اسلامی وایرانی باعث سستی پیوند خانوادگی ما شده.

    ومطالب شما نیز متاسفانه صحیح می باشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی