مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

آمادگی برای ظهور منجی

مهدویـّـت

از همه بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود،با ذکر صلواتی برای تعجیل در فرج آقا و مولایمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مطالب را کپی کرده و نشر دهند.باشد که قدمی در جهت ظهور هر چه زودتر مولایمان برداریم و قلب حضرت از ما راضی و خشنود شود.
نویسنده:منتظر...

آخرین نظرات
پیوندها

خواص قرائت برخی از سوره های قرآن....یس، واقعه،تکاثر و...

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ




فضیلت خواندن سوره یس

امام صادق علیه السّلام فرمودند:
هر چیزی قلبی دارد و قلب قرآن سوره یاسین است. کسی که قبل از خواب یا در روز آن را تلاوت کند، در آن روز محفوظ بوده و روزی می خورد.

و کسی که در شب قبل از خواب آن را تلاوت نماید، خداوند هفتاد هزار فرشته را بگمارد تا او را از شر شیطان رانده شده و هر آفتی حفظ نمایند؛ و اگر در فردای آن شب بمیرد، خداوند او را به بهشت می برد و سی هزار فرشته به هنگام غسل او حاضر می شوند که همگی برای او استغفار می نمایند و با استغفار برای او، تا قبرش او را تشییع می نمایند؛ و هنگامی که وارد قبرش می شود، آن فرشتگان در داخل قبر او عبادت می کنند و ثواب عبادت آنان برای او خواهد بود؛ و به اندازه میدان دید چشمهایش، قبرش را وسعت می بخشد؛ از فشار قبر ایمن خواهد بود؛ و پیوسته از قبرش تا پهنه آسمان نوری می درخشد تا هنگامی که خداوند او را از قبرش خارج نماید.

منبع:

ثواب الاعمال و عقاب الاعمال

  • م. رحمانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی